Mentor :)

hej jag måste bara hylla felle igen hon bloggar ju så bra när lizel och jag inte bloggar :) <3
I dag har jag varit i skolan, efter skolan hämtade jag hunden Bianca på hundagiset och åkte till slottskogen där jag skulle träffa min mentor.. Men det tog typ 20 min innan vi hittade varandra och sen satt vi och prata om ställde frågor till varandra efter det. Så åkte jag tillbaka till hundagiset och var där en stund lämnade Bianca och gick hem... och ¨åt maaaaattttttttt........  och sen städade jag hamstern bur och nu sitter jag här och bloggar :P hahha det gick snabbt. men jag ska berätta lite om helgen med ... I lördags var Heidi och jag hemma hos Angelika och tvättade 2st hundar som heter Tom och May. Vi fick 200kr var för det. Sen i söndags var jag ¨på min lilla systers dans upp visning men hon dansade inte .-. för att henne lärare hade sagt att dom skulle dansa kl 12.30 så vi var där då men igentligen skulle dom dansa kl 11 .00 så hon fick inte dansa :/ Sen åkte mamma jag och min halvbror Neo vidare. vi hamnade i slottskogen till slut och promenarde runt där och kollade på djuren ush vad lite djur det var där hahah mamma sa att alla djuren hade dött ut där. Sen efter de gick jag på bio med heidi och angelika. jaaa det var la allt intresantat jag kan skriva men jag lovar att börjar blogga varje dag kram på er ses imon :)<3

//Fridah











bara för att jag saknar dom bästa kompisarna som finns !!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0