hej :)

Fridah här!!! I dag har jag varit i skolan. Efter det åkte jag och träffade min mentor då vi åkte och målade varsin kopp. Vi satt och målade dom i 1½ timma hahha XD innan vi blev nöjda med resultatet. Sen åkte jag hem Tim (storebror) och jag lagade mat. Det blev kött och potatisbollar. Sen pluggade jag och sen powerwalk med Texas min hund en halv timma. Nu är han helt död hahha XD. på den powerwalk promenaden så kände jag av allergi som bara den. :( så jag mår dåligt nu... och är jätte trött.  hahah flum blogg som vanligt. I morgon ska jag plugga så jag tror inte att jag kommer blogga tyvär måste plugga denna helgen som bara den. men jag ska försöka blogga mer... undersommaren kommer jag att blogga mycke för då kommer det hända massa spänande saker.


Just det ja ... Felle , Lizzah och jag träffade och såg dead bya april uppträda i söndags.. Det är helt klar mitt nya favo band fast EMD <3 är forfarande bättre. :) måste gå nu..... :( KRAM FRIDAH



jag och ena sångaren i dead by april .. Zandro Santiego,,,





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0