:)

Hej Fridah här.. Denna veckan har gott skit fort säkilt när det är sista veckan att göra klaty sina arbeten jag har typ 4st halvklara arbeten kvar. Sen kan jag slappna av :) men det kommer att bli hårt i mon jag ska någ stanna kvar på skolan 1 eller 2 timmar måste bli klar med mina arbeten. Så måste jag kanse plugga på helgen :( Men om 2 veckor säts betygen och dom måste allt vara gjort. Det är mycke man måste göra jag kommer tycka det är å jävla skönt sen när allt är klart :) på Måndag är det semester för mig och klassen vi ska på den efter lägtade klass resan :D<3  Men det är jävligt surt att Danny ska spela på liseberg samma dag vi åker annars skulle jag vara och se på Danny boy :) men det går inte får bli nästa gång i stället.  Ditt jag ska med klassen är till en liten ö på 4km utan för skåne... Där vi ska vara i 3 st underbar dagar med cykling, Grillning och slappa och bada :) Hoppas att det blir en lyckad klass resa. Just de på söndag ska jag till Liseberg och åka och träffa kändisar och kanse kommer träffa en Vän som heter Johanna säf :) hoppas det för hon är en underbar snäll vän. Men måste pyssa nu nästa logg in lägg blir säkert efter klass resan då jag kommer lägga upp bilder och skriva och beskriva hur det var på klass resan puss och kram på er alla njut av solen syns snart igen hejdå .... :(








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0