:)<3

hej hej!!! iknow det var rikitigt länge sen jag bloggade här :( sorry har haft fullt upp med underbar Felle har ju underhållit er jätte mycke på denna bloggen en applåd till henne jippie :) .... ääää ja vad ska man börja jag  har gjort sjukt mycke doma veckorna som jag inte har bloggat. asså sorry orkar inte förklara allt så jag skriver bara om går dagen ...
:P
 vi var på ett ställe och kollade på en brassa och dom som tände brassan var inte vilka som helst. utan häxor:) hahah XD dom såg inte utklädda. Jag tyckte inte häxorna var så läskiga men en som spelade trummor gick fram till mig och han gick jätte långsamt och rörde inte en min det tyckte jag var riktigt läskigt ... Jag blev faktist rikitigt skraj för honom.. Sen när dom hade tänt eld på brassan så gick dom.. Shit asså var brassan bran :/ vi fick rök i ansiktet flera gånger och + kom det glödd på oss. sen var det bara att åka hem igen... hahha en rolig sak kan jag berätta... innan vi såg häxorna var vi på en resturang och när vi hade ätit upp skulle mamma och jag på toa så kom det en servertris. och skulle kolla som det fanns papper i toan. Sen gick jag in när jag var klar gick mamma in och när hon gick in så väsnades jag jätte mycke jag bara vad du väsnas. Så kom serveritrisen fram till mig sjukt snygg kille i 20år ålden. Han bara vet du hur mycket klockan är jag bara äää neee ... Han bara det är la synd det jag bara äää aaa a:P sen så kom mamma ut så gick vi hahah han gjorde som jag blev skinerad inte bra inte bra :/ men skit samma... hahhaa :)


<p>brassan</p>



<p>brassan</p>



<p>brassan</p>

<p>så trött efter denna dagen stinker jag rök efter brassan</p>

En trött jaa efter detta :P hahha denna bild bjuder jag på jag är ju så snygg på den bilden hahah noootttttt :)

puss o kram fridah




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0