Skola ^-^

Tjooo rubriken förklara allt är till baka i skolan fast jag är ganska trött men det måste man ju få vara när man är genom förkyld och kollar på Big brother och scrubs på nätterna hahah XD det kanse förklara alla trötta dagar i skolan :P Men jag kan inte leva utan dom pogramen. hahah XD lol!!!!!!!!!!!!!!!!!!!    Men det har varir en rätt så rolig dag i dag jag jobbade på lektionerna i hjälla falll........ :P   en liten stund haha XD  nuuu andra saker ,,,,, Vad tyckte ni om andra chansen  i lördags ???
Var det dom rätta som gick vidare ???
Vem tycker ni ska vi på Lördag är det Eric saade med låten Popular eller Danny saucedo med låten In the club .... eller Brolle med låten 7 days and 7 nights... eller kanse Daniel Carlssons låt OH my good :P det blir en fight att tävla för sverige i Tyskland.....  vem hejar ni på ????

.............................................................................................................................................................................................................................................................................


Om Big Brother nu då!!!!

hur tycker ni dom sköter sig i huset ???
Vad tycker ni om att det är många som inte tål trycket och får psyk bryt m.m
och måste lämna bigbrother på privata själ.....
Vad tycker ni Om hunken (Patrik) som har flyttat in i huset???
Vem hejar ni på ???

Ska kolla på big brother nu CIAO CIAO fRIDAH




O.B.S EN BILD PÅ MIN KATT TOR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<p>tor</p>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0