sjuk :/

tja är sjuk i dag :/ det känns hemskt att vara det :( oki kanse lite koko men jag längtar till jag få gå tilll skolan har sjukt tråkigt :/ ska gå och lägga mig snart igen och gå till skolan i mon kanse om jag blir friska jippie :D  så har min indrotts lärare ringt till mamma och sagt att jag ska få betyg i idrott :D jippie :)

Och på ena na provet fick jag ett starkt G :) jag börjar bli duktig i skolan ;D ..... Hoppas att jag får VG om jag börjar arbeta på alvar :P har inte gjort de förut skoltrött :/ men nu ska jag börja jobba järnet när jag har blivit av med min förkyldning :D <3 blabala haha jag känner bara att jag flummar i väg som vanligt :/

Men vi ses snart igen ciao ciao
ville bara skriva detta för att ni skulle fattta att jag är i liv forfarande fast nästan död ska sova nu :/ Godnatt sov så gott ses om en vecka eller nåt kan ej blogga så mycke skolan :/ ......


ses !!!!!!!!





Fridah :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0