FLUMMMMMMMM Dans :) <3

Tjooo alla läsare !!!  I dag har jag varit i skolan som vanligt :P alla lektionerna var tråkiga men ínte sista lektionen som var idrott :) <3 Då dansade vi hipphopp och det var skit kul .... Ska kanse börja i detta..Vad som händer i morgon är att jag har lektionerna MAtte,Engelksa ,veckomöte och Hemkunskap... och då ska jag och mina 2 klass kamrater Louise och Alexandra lagga föret,mellan rätt och efterätt :D <3 det kommer gå så bra så hheheh eller kanse inte ...  Nu när min pappa kommer hem ska jag äta och sen bada min lille vovve Texas...

FLUMMMMM!!!!!!!!!!!



just det derekt efter skolan i mon ska jag och simma prata lite med simcoachen och typ simma några längder så ska han skriva intyg till skolan och sen ska jag till mamma ta hand om hamstern sen gå ut med Texas ::´´....'''

hehheh vad ska ni göra i morgon då???

Let´s  dace är i morgon med glömm inte det och rösta på Alexander Rybak och Malin....


ciao ciao Fridah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0