21 :)<3

tjooo igår var det ju 21 mars 2 årsen vi träffade EMD för första gången  och det var då jag och feller träffades för första gången :) <3 jippie vi har lyckas vara kompisar i 2år aldrig n¨åt bråk eller nåt jippie:).....  Dagen i dag då det började faktist i går kväll en grej som gör min dag jag hades världens underbaraste dröm här kommer den OBS jag vet att det är typ inga punker men ni får ta det som en enda står mening i stället heheh :P

 

mattias /emd dröm!
de började med att jag fick reda på att felicia lödberg hade blivit med i emd streteam och hon skulle gå bakstate (stavning) med sin vän och helt plösligt lämnade jag lizel och felicia larsson för att följa med andra felicia dom hoppade in i en bil med emd jag såg mattias vid dörren så jag sprang fram till han och skrek matte. när jag kom fram kramade jag han och han sa heja sötnosen jag bara hej matte. sen hoppade han in i bilen och sa hoppa in jag bara okej. när jag hoppade in i den otroligt trånga bilen så såg jag att erik segerstedt körde och matte satt brevid danny i baksättet så kollade jag. norgran där bak så såg jag att lizel satt där brevid danny jag bara lizel hur kom du in hit hon bara danny frågade mig jag bara okej sen såg jag att felicia larsson satt i framsättet och jag bara felle är du också här erik bara själv klart jag frågade henne :-) sen körde erik dit jag bor ungefär sen sa han alla hoppar ut vi ska ta en promenad nu . matte hittade pinnar och stenar och kastade på mig men bara på skoj sen trigade han igång mig och vi kastade på varandra. sen helt plösligt tog han tag i min han och sa shit kolla hur lång dom är före oss:'( vi fick springa men vi höll varandra i händerna :-D nät vi hade gått i 3 timmar så var dom tvygna och åka till baka till spelnings platsen och matte pussade mig på kinden och jag fick en jätter kram av han. sen sa han detta måste vi göra om nästa gång vi kommer till göteborg :-D vi kan köra hem er om ni vill men sen måste vi sticka. när dom körde hem oss alla fick jag matte nummer och eriks sen vaknade jag :-o m
shit asså vad jag önskar att detta var på riktigt


:-D saknar dom som fan och lizel och feller med



heheh det var drömmen de ja :P sen i dag så fick jag reda på att jag fick VG- på nationela provet i svenska A- delen :/ sen så när jag kom hem kände jag att jag hade jävligt ont i min handled det kan bero på att jag skriv ap mycke i skolan i dag så mycke har jag någ aldrig skrivit som i dag och jag har inte haft nån rast har haft bråttom med alla skolarbeten och det jobbigaste är att det finns mer arbeten som väntar här hemma som tex svenskan , Matte och SO :/ det känns som jag aldrig kommmer att bli klart med allt detta :/ jag hoppas verkligen att jag inte behöver skriva så mycke i dag eller helst vill jag inte plugga nånting har ap ont :/ och nu kom jag på att jag måste ju måla klart teckningen bild uppgift tills imorgon jag kommer ju aldrig klara det :( hoppas läraren förstår mig i mon annars kommer dom la slå mig eller nåt hehehe nee men det känns så i bland dom blir jäkligt sura i hjälla fall :/ läskigt!!!! Men måste dra nu :/ längtar tills sommaren då man slipper skolan ciao ciao Fridah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0