Yay!

Hej igen! //Felicia )


Som ni vet så hade jag skrivit på bloggen för ett tag sen att jag var sååå arg pga. att Aftonbladet hade skrivit att E.M.D. skulle splittras och att de slaktade låtar.

Det hade blivit mycket negativ respons på detta..Så jag valde att bli medlemm och kommentera!

Såhär skrev jag :
ErikGalningen
15 år
 
Blev så arg när jag läste detta så jag var tvungen att bli medlemm för att kunna kommentera detta!E.M.D. är en fantastisk grupp som sjunger otroligt bra!Själv så har jag deras nya skiva som jag köpte dagen den släpptes,Och det ångrar jag VERKLIGEN INTE!Dom gör en FANTASTISK tolkning av alla dessa låtar!Det är inte världens lättaste att göra det!Så dom ''Slaktar'' inte sångerna.Dom förnyar dem. Och vissa gör dom faktiskt bättre än orginalet!Så om jag hade fått välja, Så hade denna skiva fått en 5:a!Det var vad jag hade att säga// Från en tjej som inte håller med dig!
Ps) En paus..Innerbär INTE att en grupp ska splittras!
----


Tydligen så hade detta gett positiv respons och min kommentar står nu som mest gillade kommentaren!


(Även om det inte är så många som har gillat då men...Ändå! ;)
Är riktigt glad över det (A)

//

Kommentarer
Postat av: luffi

det nya året har väl inte börjat toppen... började med att jag slutade vid 01.30 på jobbet på nyårsafton,missar bussen och får gå en halv mil hem plus blivit sjuk... men känner mig ändå rätt så positivt inställd! för din del då!? kramar

2011-01-04 @ 21:33:04
URL: http://www.luffi.se
Postat av: luffi

bråk omkring dig!? huum det lät inte bra... hoppas det itne var något allvarligt! kram

2011-01-04 @ 22:59:31
URL: http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0