TjOlAhOpP! :)

TjOhEj! (Felicia häär! :)



Ännu en dag i skolan avklard...Inte för att det känns som om jag är riktigt vaken då men ;)

Imorgon ska vi exprimentera på NO!
ka bli riktigt kul ;)




Haha Jag och Lizza försökte göra videoblogg....Det gick nog allt annat än bra......
Fast jag skyller mest på mig för det var jag som inte kunde vara seriös xD
------------------------------------


Okej nu vill jag VERKLIGEN ÅKA UTOMLANDS!

Eller till Åre (a´
(Ser klumpig ut jag vet :P

Har tjatat om det ganska mycket nu, Men det är så sjukt roligt där!
Vi ska åka med på en båtresa istället under sommaren...Då ska vi bo på en Ö...
Har hört att det ska vara riktigt mysigt! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0