Nyårslöften + Dagenslåt! :)

Då börjar skolan imon då...

Det ska faktist bli riktigt kul... :P
Träffa alla kompis/klasskamrater igen..! :)

Har typ inte haft nåt att göra på dagarna under lovet... haha har nästan bara suttit framför datan xD
Men jaa.. nu blir det ändring! :)

Har flera nyårslöften som jag vill uppnå under detta året och imorgon så tar jag nya tag och börjar kämpa för att uppnå de..!
Så här är de...! ;)


* Våga ta plats - / Våga prata högre och mer runt människor! :)
* Att VERKLIGEN kämpa och få högre betyg i skolan ...! Minst VG i alla ämnerna! ;)
* Ta mig in på NTI gymnasiet på media linjen..! :D
* Att göra mitt bästa för att detta året ska bli SUPERBRA! :D

Såå...Där va la mina nyårslöften typ.! :D
Ska bli kul och se vad jag klarar av ^^

Men nu ska jag i alla fall ta och lägga mig .. ^^

Men innan jag gör det ska ni får Dagens låt..! :D

Alexander Rybak - Funny Little World! :D



Tills nästa gång ... Ha det gött! :D

// Kram Lizza! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0