kamratstödjarutbildning imon! ;)

Jahopp då va ännu en skoldag avklarad..! :D

Det va en riktigt slapp dag... haha gjorde typ ingenting... :P

Fast jag va faktist duktig och jobbade matte sista lektionen ! ;P


Nämen jaa... Imon blir skoldagen ganska gött ;)
Börjar nio och sedan runt kvart i tolv ska jag och förmodligen Felle om hon kommer till skolan! :O
Gå på kamratstödjarutbildning ;D

Ska bli rätt gött ;D

Så.. jaa inte så mkt skoldag för mig imon :)


Och sen så på fredag så ska jag och Felle till Frida på tjejmiddag och det ska bli riktigt kul! :D
Så bilder och sånt kommer upp på lördagen eller nåt så håll utkik ! ;)

Nu ska jag ta och börja göra mig ordning för sängen så GOD NATT och tills nästa gång Ha det gött..! :D






// Lizza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0