Gott nytt år <3

alla underbara personer :)<3

hahah kanse lite sent men åå vilket underbart inlägg Lizza har gjort :P
Men detta året har varit underbart <3

under föra året jag jag hunit byta frisyr 2 ggr :) och m.m

Detta året som är nu så vill jag ge lite grejer som jag vill göra detta år inna de är slut men som jag inte vågar men ska försöka ... haha oki allt som jag vill och måste hända,.

. uppträdda med min vackra sång röst (fula)
. lära mig att inte simma som att världen skulle under.
. få bättre betyg.
. komma in på burgården.
.pussa Mattias Andreasson på kinde (pinsamt)
. lära mig måla bättre.
.umgås med vännerna nya och gammal :)
. träffa alla idolerna 100ggr om :)
. skaffa en hund valp,



hahha  orkar inte mer ....
bloggar mer snart ciao ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0