Got nytt år <3

hej alla söta läsare!!!
hoppas att ni hade en underbar nyår afton de hade jag typ inte den bästa men endå:P
De började med att min familj skulle åka till Anki i peter på Fredagen. Men de tog typ 2 timmar och åka ditt de kändes så i hjälla fall. Sen när vi kom ditt så var vi blyga som vanligt eller aa Victoria (lillla syster )och jag :P Sen på kvällen började vi umgås med Anki och peters barn. och vi hade riktigt skoj när vi var med varandra spelade spelet buzz typ hela kvällen. vid Klock slaget  så tog vi på oss och gick ut och tog med deras hund som var kivrädd för raketer. Barnen och mammorna ställde sig på balkongen och Håkan(pappa) och Peter gick till gräs mattan för att smälla raketerna. ett tag så gick de jätte bra för rakterna och åka upp i luften. Men sen så hände de som inte fick hända peter satte i en raket i marken för hårt och de stade kvar i marken och smällde upp på oss shit asså vad rädda vi blev + så hade vi hunden där upp. sen gick jag ,Victoria och Neo (lille bror) in för att vi ville inte ha mer smällare på oss.'





Sen gick vi in och skålade och då var klockan 1 :)  sen gick vi alla och la oss kl 2 :P

Men även att de var så sent så fick jag jätte mycke gott nytt år medelande tack alla underbara vännerna för de :) de var själva nyår då :)


På Lördagen så vaknade jag av att hunden Lady hoppade på mig så jag var tvungen att gå upp. :( jag gick ner och alla andra hade redan gått upp och alla satt och spelade buzz ovaligt :P... Sen var de frukost och vi åt varma mackor och drack vatten sen efter de spelade vi buzz igen. Sen kom kenet hem till dom och skulle promenera med oss till maken som låg 1km där i från. på vägen ditt när vi nästan var frame gjorde jag en snygg vörpa och låg i ett dike och de var pinsamt tänk er skjälva när 5 vuxna och 8 barn står och kollar på. Men de gick bra i hjälla fall sen när vi kom ditt så gick jag runt och kollade vad jag skulle ha för lördags godis först gick jag till godiset sen till chipsen jag kunde inte bestämma mig så jag gick till drick skyllen och tog en red bull sen gick jag och och  tog godis snörren med z00 smart. När vi promenerade hem igen fick jag ett ryck att bråtta ner Håkan i snön haha och nej jag lyckades inte jag försökte 3 ggr den tredje gången när jag reste mig upp såg Anki att mina byxor var trasig och ett  av deras barn sa du blör på knät jag bara shit men de gör inte ont. Sen när vi hade kommit hem så blev de akut upp med benet på ´stolen. klipp sönder byxorna göra rent. :( de gjorde faktist onte i slut ändan :/ Men de är mycke bättre nu :)<3  här är en bild på de blodiga såret.





Lite kort också om när Lizel Och Cicci och jag träffade Jay och Minnah okej dom sjung och de var signering jag fick ta bild med Jay och en kram :)<3



Jay och jag jippie <3 vill inte ladda upp bilden på mig och Olle jag är skit ful på den bilden ::: eller okej jag gör de men kom i håg jag ful Olle snyggar en snyggast<3

lägger upp en blogg bara med mig och Olle .( de fynkar inte  // fridah




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0