Nu j*klar ska det bloggas! :)


Tjaa....Rubriken förklarar nog det mesta! ;)   //Felicia

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu får man ÄNTLIGEN lyssna på alla Melodifestival låtar!
Så nu tycker jag ni antingen kan söka på youtube eller gå in på svt play och kolla in alla klippen!

Själv så har jag bara lyssnat på Danny Saucedos låt in the club det sista! :D


---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Och NU! Till EMD spelningen jag,Lizel och Frida var på! :D



Vi var uppe innan tuppen vid kvart i 5 på morgonen! (Fy tusan! ;)   )

Det var ju tyvärr ingen lugn tur dit heller.... Bussen hade typ fått punka och lät konstig, Så hela altet skakade verkligen JÄTTE-MYCKET! :O

Sen blev det strömavbrott på tåget också haha-.....Men som tur va så varade det bara i 5-10 minuter :)




FÖRST PÅ PLATS...KALLT!





När vi kom in så tog jag MÅNGA trök bilder medans vi väntade på onödiga saker haha...
Fast här visar jag bara 2..Orkar inte ladda upp alla! :P




När de ÄNTLIGEN kom vid klockan 1.................Så var jag lycklig!  :P













Haha Danny var lite småsur, För att Matte och Erik hade fått varsin sås men inte han....haha

Men de var jätte roliga och sjöng så fint så fint! :)





Signeringen gick ganska fort, Men den var också riktigt rolig! ;) <3

Tack alla som var med! :D <3



--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu är jag sjukt trött..Ska nog gå och lägga mig snart....
Är ensam hemma...Mamma o pappa är på fest och Lukas är hos en kompis...sååååå! x)

Imon vet jag inte vad som händer det enda jag vet är att jag ska kolla på mitt liv som hellner!
Det går imon vid vart i 9.....MISSA DET INTE! :P
GÖDNATT! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0