I am number 4 :)<3

Hello everone !!!! Jag kom hem just från bion :) asså filmen I am number 4 'är skit bra shit vad jag älskar den =) 0 - 100 så ger jag den här filmen 100 poäng :) asså den är så jäkla bra ¨!!!!!




Den rekomenderas för er som gillar action /späning/äventyr typ :) och ´det händer oväntade saker i den vill inte avslöja så mycke av den men asså shit jag dör vad bra den är :)<3


I mon då ska jag i väg och träna med min hund texas i olika grenar i agilety ( hunden springer i en hinder bana typ)
Sen ska jag iväg och fotografera  hundarna i mon kommer nog lite bilder om de i mon eller aa det tror jag i hjälla fall kramar en  mycket trött fridah / Firren





En bild på Lasse från föra gången vi var¨på hundkursen:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0