Första spelningen för i höst snart! :D

hejhej :D

Nu e det då helg igen! :D

Tiden går väldigt fort nu tycker jag! :O
Fast det e ganska gött ändå! :D
Har ju saker som jag längtar till som händer nu i höst! :D

Så som..tex.. Andreas hemliga grej inom musiken kommer avslöjas...(som jag e VÄÄLDIGT NYFIKEN PÅ!),
idol och en massa album som släpps och en massa annat ;)

Så hösten ska bli riktigt skoj! :D

Kan ju säga att jag har flera saker på gång ;)
Först nu nästan helg ska jag på en liten fest som min kompis ska ha för hon fyller år ;)
Och sen så kommer första spelningen för i höst! ;D

YAY! :D
OLA KOMMER TILL GÖTEBORG! ;D

Ska bli riktigt kul! :D

Såå... japp! Har mkt att se fram i mot! ;)

Men nu ska jag dra så ha det gött!

// Lizzah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0