.................... TT_TT

AGH!

Inte kul!

Just nu sitter jag hemma och e sjuk.......!
Det e inte alls kul.... TT_TT
Mår inte alls bra....
Hoppas bara att jag blir frisk snart! Felle fyller ju år på fredag så jag vill vara i skolan i gratta henne! ;D
Och sen så e det inte kul och bara sitta hemma -.-

Men....De senaste dagarna har vart ganska nice ;D
Skolan har bara flytit på och jaaa, i klassen så e det en annan stämning... till det lite bättre ;)
Så det här året ska bli väldigt intressant ! :P

Men nu ska jag ta och vila mig lite ..... tror jag :P
Annars så ska jag nog ta och måla färdigt på en bild som jag började måla på för ett tag sen om jag nu orkar :P

Ha det!
// Lizzah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0