TT_TT

Jaaaa... visste att det skulle gå åt skogen!

Skulle egentligen vid denna tiden sitta i media markt och vänta på att Ola ska upp scen!
 
Men ja som sagt det gick åt skogen!

Kunde inte tjöta så mkt denna gången och så... skulle riskera att inte få imon och se E.M.D.!
Och det vill jag VERKLIGEN inte riskera!

Så japp... Ingen Ola och Marcus idag men imon så blir det E.M.D.!

E ganska glad ändå =)

Har en känsla av att det dröjer nog inte jääätte länge tills jag får chansen att träffa Ola igen =)

Men jaa nu ska jag fixa lite saker för imon i alla fall kolla upp lite saker så vi inte hamnar helt fel xD

Aja men jag bloggar mer lite senare !

Ha det !

// Lizzah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0