Trött och överlyckilg

hej Fridah har shit vilken tråkig skoldag ´jag har  haft  första timmen SO då min lärare pratade i 1 timma så vi slapp av jobba det var skit skönt :P Sen hade vi en timma B-språk och då satt jag och lyssnade på en lyssning bok hela lektionen och det var ganska gött de med ...... Sen hade vi en halv timma Svenska och då kollade vi på en pogram sen hade vi bamba.... Och  en timma  Matte och det var då jag brött i hopp fan jag orkar inte plugga i skola blir helt galen när jag inte kan nåt.... Och 3st i min klass såg när jag brött i hopp.... Min lärare blev sur på mig men jag orkar inte jobba på måndag .....


jajja men i hjälla fall sen gick jag till hundagiset och det ösregnade :( gud vad sur jag blev när  jag såg det men ihjälla fall när jag hade kommit fram till hundagiset och gått ut med lite hundar smsade Lizzah mig hela tiden " OMG OMG OMG OMG typ  i  2 sms .... Sen när jag ringde upp henne frågade jag vad det   var med henne ...l. Hon bara gissa vilka som kommer till Kolered på Lördag ... Hmmm tänkte jag sen sa jag bara EMD <3

Hon bara ja :D------------- Gud vad glad jag blev skreck  bara aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....................
hahah vilken underbar helg jag har och se i fram i mott Först Ola på Fredagen  2ggr och sen emd  PÅ LÖRDAGE...




 men  måste dra nu kollar på Ullared när Morgan pratar han är rolig hehheeh och Ola-Conny




ciao ciao ses i mon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0