tjoooo

fridah här i  gud vilken trökig dag jag har haft varit på skolnamn olypigaden:( har passat massa små barn men det gick faktist ganska bra men dom sprang ju före en hela tiden :P men jajja vad ska man göra då skälla på dom,
Det går liksom inte jag är ju inte deras mammor eller nåt
...
Men i shit det regnade sjukt mycke med hahhaha jag kom hem genom blött,,,,,

Ni fattar ingenting som jag skriver om nu va ..., :P hahah Jag vet att jag skriver lite flumigt nu...
Men det är bara för att....

hmmmmmmmmmmmmm......
hmm. :O  äää för att jag är flumig just nu eller nåt hahah :D

jag har skit tråkigt så ajjaja.....




Just det jag kan skriva vad jag gör just nu.... Jag kollar på EMD,Eric Saades,Ola,Måns bloggar ....
och så lyssnar jag på jonas Brothers just nu är det låten ,,,:sorry..
Den är ganska bra ,,,

Men gud vilka olika musik stillar dom har på sinna låtar ,,,, har allas deras låtar ahahha kalla mig nörd ,,, XD

OJ VAD FLUMIGT JAG SKRIVER MEN NI KÄNNER LA MIG JAG ÄR EN STOR FLUM BOLL FELLE OCH LIZEL SKRIVER I HJÄLLA FALL OM NÅT INTRESSANT ... MEDANS JAG BARA BABLAR PÅ OM OLIKA SAKER SOM INTE ÄR MED I DET SAMMAN HANGET MEN SHIT I ,,,,


CIAO CIAO FLUMBOLL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0