tjabba

frida här ,,,,,  jag vet jag har inte bloggat mycke alls det sista men jag hinner inte mycke läxor och sånt tyvär :(


Men i hjälla fall jag är överlycklig har fått 3st idoler också har vissa nya album börjat komma Olas album kommer nästa vecka på Onsdag,,, EMD album kommer om 2 veckor på en Torsdag :)
+ ska måns Zelmerlöw göra en ljulskiva :D  ni kanse undrar vilka nya artister jag har fått och det är Sebastian Kranz(http://www.youtube.com/watch?v=I9s7_EzRxXY&feature=feedf) Olle Hedberg(http://www.youtube.com/watch?v=0hcgIsW2IJM) och Brolle Junior http://www.youtube.com/watch?v=B7epXsVeBR0&feature=related

:D älskar dom men mina gammla i doler finns kvar och dom är . EMD ,Eric saade,Ola,Måns,Alexander Rybak Och rebound :)



I i hjälla fall denna veckan ska jag  plugga :'( hatar det ordet men i hjälla fall ..... just de Danny Saucedo ska vara med i melodifestivalen hurra för dannyboy.......
På tisdag ska vi ha skolnamn olympigard jag går ju i 9:an så jag ska ta hand en grupp med 10st små barn en  hel dag ush! säger jag bara hoppas dom lyssnar bara :) Och att jag får dom snällaste barnen ......

Just det jag ska springa in slingan på Torsdag med klassen bajs på det :*( hatar och springa i slingan är uppförs bakar i hela slingan och jag har problem med mina knän så jag får inte springa för upp först bakar :( baja på det igen :P





Men  ihjälla fall  dagens låt är ....

Ola svensson- Overdrive

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0