.......Plugg nu????

tja tja!

Va på fest förut ju! Riktigt roligt va det! :D
Träffade på några nya personer och de va riktigt roliga ;)

Tog lite bilder så några få av de kommer imon istället för idag... så håll utkik! ;D

Men nu ska jag ta och plugga lite....

Haha vet vad ni tänker.... orka plugga nu klockan e skit mkt och det e lördag! xD

Men jag måste verkligen plugga för om det går åt skogen med moppe kortet....
så kommer hela mitt liv gå åt skogen för då kommer inte jag att få åka på någon spelning eller nåt alls!

Och jaaa... jag kan inte leva utan att få åka på något sånt!
Och att träffa vissa personer det går bara inte!

Så aa... NU SKA JAG GE GÄRNET!
Kommer ge er dagens låt om en liten stund så håll utkik! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0