LÄXOR! D:

Tja tja! :P

Hihi :P
E just nu lite flum... :P

Nä men ne...:P

Skolan den här veckan har vart ganska okej... fast en med MASSA läxor!

Just nu sitter jag och göra en av mina många läxor!
Sitter då med musik läxan..... som är om Hörselvård... ganska intressant faktist :)
Jag som då ska (tänkt) att jobbba något inom musiken är det ganska bra att veta allt detta jag lär mig om ;)
E ju en massa om tinnitus och hörselskador och hur man ska försöka undvika att få det.
Jag som då har tinnitus .... kan lära mig hur jag ska lindra det och sånt... så aa...
Det e rätt intressant ändå! =)


Men nu ska jag göra klart musik läxan och sedan gå över till spanska, två so uppgifter, teorin till moppe kortet och matte läxan... sååå aa ... det e bara att plugga plugga plugga!

Önska mig lycka till! ;)

// Lizzah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0