hello

I dag har jag haft en underbar dag....
Har varit med mina kompisar som heter Heidi och Ebba med hon som äger hundagiset ,,,, vi var ute men hennes hundar sen gick vi hem till henne och bakade pizza och gjorde frukt sallad XD mmm gott,,,
Jag sa tíll min mamma att jag skulle vara med vid 3 tiden men jag kom hem och fick världens ut skällning ;( Bara för att jag inte hade hört Telefonen:( Så hottade dom mig med att dom skulle sälja min telefon + bytte min plast pappa ringsignal till en som jag fick ont i huvedet av men när han hade . gott ut i mitt rum bytte jag signal i igen hehhe .....ssssssshhhhhhhh säg inget :P   just nu sitter jag och lägger upp bilder på fb från hundagiset XD och lyssnar på Olas nya album det är grymt det albumet.... kan ni tänka er jag har gillat Ola i 5år :O jag fattar inte det själv... När jag såg han i dol på adutionen så blev jag kär in han direk och jag älskade hans sång röst .........
Så jag har alla hans album och allting XD Och herrå gud men han betyder jätte mycke för mig och hans underbara dialekt och sång rösten XD prima .......

Men jag sluta prata nu ,,,,

Dagens låt : Ola Svensson - Let it hit you
// Fridah

ciao ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0