Felicia är världens lyckligaste tjej! <3

Tjabbare alla, Felle här! <3


Har haft VÄRLDENS UNDERBARASTE DAG PÅ LÄNGE! <3




Tjaaaa...Vi var framme vid kanske halv nio tiden! Då var det bara jag Lizza och lite andra folk..
Men vi var inte många! ;)


Jag har inte tid att aldda upp bilderna på E.M.D. just nu men dom kommer antingen lite senare eller imon morrgon!
(Förmodligen Lite senare! )
Så håll koll!!




Kan ju iallafall säga att jag var världens lyckligaste när jag gick därifrån även om jag inte fick någon bild..
Men jag fick ett nytt namn av Erik HAHAHA xD

''Sötnos... Hihihihi ;)*

FICK ÄVEN KRAAAAAAAAM!
MEN JAG BLOGGAR KANSKE MER SEN DÅÅÅH!

HA DET RIKTIGT GÖTT! KRAM//Överlyckliga,Glada,Trötta Felicia <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0