EMD OLA <3

Shit vilken lycka asså före helgen :D kommer aldrig glömma det... Först på Fredagen var det Ola då... Jag och en kompis (heidi) Vi åkte för att se han. När vi kom ditt blev vi helt shockade (stavning?) inga var vid scenen så vi gick runt och kollade i affärer. Men så såg vi att Magnus Carlsson skulle vara där en halv timma före :D så heidi och jag stog och lyssnade på honom sen . när magnus gick ropade jag hejdå Magnus och då tycke Heidi att det var pinsamt och hon gick bort i från mig. Sen kom ju Ola han sjunga "overdive" Och Unstopplebol" Sen var det signering med han:.....
När jag kom fram till han....

- Hej vad heter du då?
-Frida
- vad sa du?
- Frida.
- aha :D
han signerar albumet och planchen ....
jag ger han en ros med en vass...
får en snabb kram och ett tack.
Sen vissar jag bildern som jag har målat av ¨på han och en annan tekning...
får en till kram...
sen frågade jag om jag kunde ta bilde med han och han sa absolut :) just de han sa att jag var konstnär 2 ggr.. :D
När vi ställer oss upp och bli fotade  kramar han om mig typ2 min :D
Så viskar han nästan i örat lycka till med konsten....
'
jag säger tack och är skit glad ...
Men det som heidi tycke var roligt med denna dagen var att efter jag hade gått 2 steg eller nåt i från Ola började jag gråtta och Heidi skrattade i hjäl sig och dom som jobbade där skrattade åt mig med det tycke jag var pinsamt:D


ja det var Ola dagen :) jag kommer aldrig Glömma den dagen :)<3

nu till EMD dagen då som var dagen efter;D

Det började med att jag gick upp på morgonen och gick ut med Hunden typ 10 min för att lungna nerverna sen.. när jag kom hem med han skulle vi åka derekt.... När jag kom ditt hittade jag Felle,Lizzah på scenen så jag sprang ditt de regnade ju ,,, :D en halv timma eller nåt innan EMD <3 kom var det en barntrollkar som var värdelös om ni frågar mig. Jag såg hur han gjorde på alla trick:P Men i hjälla fall när EMD kom dog jag typ jag bara shit Matte är ju skit snygg :)<3 älskar han så.... hehhe jag kommer inte ihåg alla låtarna i huvedet just nu dom sjung en massa låtar... Sen på signeringen var det underbart :D Först var då Matte :) Han gillade min bild yaya och när jag sa att han fick den så lät han så shockad i rösten. Han bara jag läger den i min påse som jag inte glömmer bort den och såg jätte glad ut och jag började le och log till baka sen var det Erik.. Han bara wow !! vad duktigt du är :) Han blev också ganska shockad när han fick bilden av mig och så sa han var duktig du är till mig 2 ggr ;D  och så sa han en riktig sån där mustach eller nåt sånt konstigt sa han :P
Sen var det Danny då när han såg min bild han bara en till konst när ... (Felle var före mig och hon hade ju målat av dom jätte finnt det var därför danny sa en till konstnär,,) Sen ställde vi oss i sidan och vissa av lizzah och felles kompisar retade upp Danny lite hehhe ;D sen fick jag en kram av Danny när dom skulle gå och vi följde dom till bilden :D Men jag fick ingen kram av Matte ;'/ då blev jag ledsen :( ......  just de jag har Dannys Kaffe mugg hemma XD<3






ciao ciao Fridah

Kommentarer
Postat av: Anonym

Danny är SNYGGAST<33333333

2010-10-10 @ 20:43:06
Postat av: mia

Erik är SNYGGAST!!

2011-02-22 @ 22:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0