''Det kallas Natthumor!''

Tjabbare! Felle här ( igen )

Just nu sitter jag och Lizel med varsin data och vi chattar med varandra..
Det lustiga är att vi sitter presis bredvid varandra.. Haha..

Är ganska nervös inför imorgon.. Jag hoppas att jag kan skippa gråtandet och gå över till att skrika och att få skratta istället!



Och så hoppas jag såklart att E.M.D. kommer att gilla mina bilder som jag har målat!
Och om man kunde fått en bild med dom!

är inte möjligt.. Men man kan ju alltid hoppas! :)


Men här kan jag ge got OTROLIGT gulligt! <3 Kolla på hela jag lovar det är såå värt det!

Haha vet inte hur många gånger jag sitter och säger ''Naaaaw'' <3
:P


Ha det gött! sov så gott! Kraaam//Felle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0