:D

hej Fridah här shit asså vilken trökig dag jag har haft... Jag vet jag klagar alltid heheh >.< Det känns som jag ínte gör nåt annat en att klagar :P Men jag orkar inte med skolan den är bajs..... Min lärare fick damp på mig för att jag inte hade gjort min matte läxa men hon sa inte att jag hade en ..... HHAHHAHA >-< Vad har ni gjort idag dåå???? Komentera järna.... Just de jag Olle,Sebastian och MArcus gick vidare yeyey XD Asså gud är det bara jag som tycker att Olle är ganska lik Lars..... Från idol 2009... 2 dagar kvar tills man får träffa Ola,Felle och Lizel yeyey XD Och så ska dom kanse sova över hos mig till på lördag då vi ska träffa EMD <3 Ciao ciao Fridah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0