15 År idag då..

Tjabba, Felle här ;)

Idag fyller man då år!

Har fått massa grattis och kramar!
Har fått en skiva ''Summer hits 2010''' och en tidning av min pappa och mamma änsålänge.. Skulle la få nått mer senare tror jag ;O ( Eller hoppas jag! :)

Sen så sjöng en av mina kompisar såå fint för mig i bonum..Haha..

Sen har allt varit en lugn,Vanlig dag!

(Trodde att det typ skulle bli någon överraskning, Vi brukar ju ha det för dom som fyller år i vårt kompisgäng,
Men det kanske inte blir något..Får vänta och se..Man vet aldrig.. ;)

hade askul på gympan förut, Vi hade höjdhopp för första gången! Min lärare sa

''Höjdhopp..Det kanske är något för dig?''
:P Det var riktigt kul men lev ganska läskigt när det blev högt!

Kommer lite bilder från dagen lite senare! Ha det riktigt gött!

Kram//15-Åriga Felicia ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0