zzzz

Tja fridah här vet det var lägge sedan jag bloggade sorry. Min dag har varit bodde. Underbar och världens cp aste dag. På morgonen träffade jag felle och lizel och var med dom. Sen skulle dom åka när jag kom till skolan skulle vi ha 2 lektioner och sen slutade vi första lektionen gick bra men sen kom den sista jag lektionen. Jag tror aldrig att. Jag har. Varit så iriterad. Som jag var då. En kastade pennor på mig och höll på innan. Läraren. Kom sen var så forsatte han pochsa att. Jag hade fixat en msn till min hund och jag bara vad fan snackar du om. Så klart ska världens idiotiska töntigaste. Fulaste person lägga sig i hon heter elin. Och imgen gillar henne. I klassen men hon tror det typ och att hon är bäst. Det konstigasye är att hon inte vågar prata med mig när jag är mina kompisar i klassen men när jag äär ensam är hon tillomed tycken mot mig. Och tror att hon kan allt. Bättre en mig men det tror hom fel för att hon fuskar på varenda prov. Fan vad jag hatar henne..... Men i hjälla fall när jag kom hem chattade jag med emil carlsson so m var med i idol i år han är fan shyst. Sen har jag la inte gjort så mycke. Men det jag vet är att jag kommer få världens utt skälning av min lärare imon fråga inte varför. Mendet ät så när jag är trött och ireterad som kan jag få ryk så prova alrig att iritera mig när jag är trött jag lovar ni kommer ängra er då. Hahah oj vilket konstig inlägg det blev men ni få nöja er med detta för att jag ska sova nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0