YES!

YES!

Det tidinställda inlägget kom upp! =D

Hehe ... så jag gjorde visst rätt... :P

Det e ju bra ;)

Hehe ... xD

Jaa ... igår... haha det va såååå grymt kul! =D

hahaha har inte skrattat så mkt på ett riktigt bra tag xD

Haha det bästa va ju på spökrundan....:P

hahaha jag blev inte rädd och så ... men jaa det va riktigt kul och se hur Felle och Louise skrek och blev rädda xD

hahaha ....xD (A)

Jag va även enormt trött så jag satt och skratta åt typ allt och inget .... xD
och det tyckte visst att Louise va sjukt kul så hon gjorde så att jag skrattade ännu mer ... under just filmen.. xD
Så aa ni kan ju tänka hur det gick att kolla på film xD

Aja men nu ska jag dra ...

Men jag lägger upp några bilder från gårkvällen lite senare eller imon =)

Så håll utkik! =D

// Kram Lizzah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0