E.M.D. I KÅLLERED! :D <3

HEJ! :D

Nu kommer inlägget om Lördagen, vet att det har tagit lång tid men har haft lite problem med bloggningen .. :/
Men aja bättre sent än aldrig som man brukar säga ;)
För nu kommer det! ;D <3
-------------------------------------------------------------------------------------------


Asso.....Jag kan inte förklara med ord hur lördagen va !
det går bara inte!

Men jag ska försöka berätta lite om vad som hände i alla fall så ni kan få en inblick i det hela =)


Dagen började med att jag och Felle gick upp vid 05.45...... RIKTIGT TIDIGT.... hahaha och jag som bara hade sovit ca 4 timmar va en aning trött :P

Vi fixade ordning oss... och gick till bussen... eller nä... rättare sagt... VI SPRANG! :P
haha vi fick en liten morgon gympa :P



Vi kom dit ca 08.40!

Och när vi gick mot scenen så sa vi till varandra :

"Aa nu ska vi bara hitta scenen..."

Och ja vad hittar vi när vi kommer till pakeringen!

JO SCENEN!

Och ja ba : "Neeej! Inte ute!!!"

Det dumma va att det regnade.... -.-
Så jag kunde inte använda min systemkamera TT_TT

Aja ... väl där vid scenen så va det bara jag och Felle + 4 till där =)
Så ja vi fick väldigt bra platser ;)

Vi fick sätta oss på scenen och vänta och ta skydd för regnet =)



Vi väntade och efter en stund kom Frida och Zahra dit =)
Sedan kom även Khazeen och Mathilda... :D

Väntan gick väldigt snabbt!
Det kom fler med tiden... MEN DET VA JÄTTE FÅ NÄR DET VÄL BÖRJADE!
Asso jag blev helt chockad! Jag ba: " E det vekligen E.M.D. som ska komma hit? xD"

Men runt 12.35 KOM DE!



Asso.... jag kan inte beskriva känslan när de kom ut!
Jag va både SUPER GLAD, NERVÖS och jaaa... CHOCKAD eller nåt!
Haha stod och både sjöng med. grät och skrattade xD

Jooo... jag vet... dumt... stå och gråta .... men vad kunde jag göra?? Kunde verkligen inte hålla tårarna inne!



De sjöng ca 4 låtar! eller 5.... eller ... aa xD

Hehe Zahra fick en massa ögonkontakt med Danny, som jag såg =)
Även jag fick lite ögonkontakt med honom =D





Sedan efter uppträdandet så va det dags för SIGNERING!! :D

Man behövde köpa singeln "Save tonight" för att få autografer... eller aa...
Man fick gå före de som inte hade någon skiva för E.M.D. hade väldigt bråttom för de skulle vidare till Borås efteråt så signade bara till de men skiva...
Men i slut ändan så fick alla autografer ändå xD

Men ajaaa... asso....signeringen.... den va AWESOME! :D

Asso..........JAG HAR ALDRIG VARIT SÅ NÖJD EFTER EN SIGNERING MED DE! :'D



Hehe... :D

Felle som hade målat bilder på grabbarna visade bilderna och ville att de skulle signera de och så snäll jag e så filmade jag allt!

haha...

"Nä men shit! Va duktig du är! " - Matte

"OH, VA E DET HÄR KOLLA!" - Danny

"Kolla en naken brud ! " - Danny

" Va duktig du är! " - Danny

Och det va INTE ALLT DE SA!

haha Erik kallade Felle för sötnos och gissa om hon dog :P

Erik frågade hur jag mådde och jaa han blev jätte glad för Fridas bild och små skrattade =)

Har allt på film! Så jag ljuger inte! :O :P

Nä men efter signeringen så ställde vi oss PRECIS bredvid signerings bordet och vi va inte ens en meter ifrån Danny... haha och det bästa va att det fanns inget stacket som va i vägen eller nån arg/dum vakt som tjötade xD

Så ... aa vi kunde snacka med Danny därifrån :P



Asso Danny va värsta gullig på mot alla !
Mest gulligast va han mot de dära jätte små tjejerna och killarna som kom dit!

Jag, Felle, Frida, Zahra, Khazeen och Mathilda stod och pratade med varandra typ hela tiden...
Och hahaha ... Danny typ lyssnade eller aa han hörde ungefär allt vi sa och kom med lite kommentarer lite då och då xD

Khazeen hade jätte skoj...! Haha hon tuggade tuggummi rätt högt och Danny bara kollade på henne och typ sa nåt och himlade med ögonen xD

Haha sen tuggade hon bara högre och retades xD

Haha när Danny satt där själv och ingen ville ha autofgraf av honom just då så plötsligt tog han upp sin mobil och börja snacka i telefon xD

Senare så va va det samma sak då hade kön stannat lite framför Erik då fick jag för mig att ge Danny min lilla kamera "väska" så han kunde signera den =)

Så jag ba:

"Danny kan du signera den här?"

"Öhh.. visst =)"

Han börjar signera och ja ba kan du skriva till Lizel?

Han ba ... okej.....*Skulle precis börja skriva*..*Kolla upp på mig igen*.. Hur stavar man?

" L"

"I"

I eller va?

"I"

"Z" E" L"

Han ba kollar på mig... och sen så sa Felle "L"I"Z"E"L"

Ha ba ... ahaa ..! Så skrev han xD

Sen så sa han nånting om mitt namn men kommer inte ihåg vad.. :/

Efter en stund väntan där och lite mer snack med Danny så skulle de gå !

Och då fick vi lite panik för vi hade snackat om att vi ville ha kram så vi tog chansen..!

De började gå från bordet.... De kom knappt en meter därifrån innan de blev stoppade av massa fans!
Alla ville ha kram...! *Vi hade fortfarande panik*

Haha de bara tog det lugnt och kramades!

Danny ba " Vilket kramkalas!" xD

Även jag fick en kram av finaste Danny! :D

Felle fick kram av både Erik och Danny och Frida fick kram av Danny! =)

Grabbarna började gå och de gick typ in i varuhuset som fanns bredvid....
Sedan kom de ut igen... och gick bakom scenen... jag gick runt scenen.. och då kom Danny och Erik!

Och jag kollade bak en snabbis och märkte att jag och Felle va typ de enda fansen inom ca 8 meter...

Jag ba:

"Danny kan jag få en sista kram ..??"

" Aa klart! :D "

*Får en kram...* Vi ses nån gång kanske =)

Aaa det gör vi !  =)

Så gick han iväg och satte sig i bilen!

Haha dissade Erik lite som gick bakom Danny.... (A)

Sedan kom det fler fans då men då hade Danny redan satt sig i bilen och Erik kramade de sista medans Matte stod och pratade med några andra som inte direkt va några fans... =)

Jag pokade på Matte och frågade om Frida kunde få en kram men nej han hann inte han skulle sätta sig i bilen :/

Sedan så satte sig även Matte och Erik i bilen och de åkte iväg..!
Vinkade till de och de vinkade tillbaka =)

Sedan så va de borta!

Haha vi va helt borta allihop! Vi samlade ihop oss då märkte jag att Zahra hade fått Dannys kaffemugg xD
Fast Frida fick tillslut muggen och nu e muggen hemma oss Frida xD

Vi gick till tåget och flummade xD
Vi åkte till nordstan och hängde där en liten stund innan jag och Felle skulle åka.. =)



Sedan bar det hem och jag och Felle flummade på bussen hem (som vanligt) xD

Jaaa... det va dagen!

Haha verkar de som vi hade en GRYM DAG!? xD

DET HADE VII :D

LÄNGTAR TILL NÄSTA GÅNG VI TRÄFFAS ! :D <3

TACK ALLA FÖR EN GRYM DAG! <3

// Lizzah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0