Inte den lördagen jag hade tänkt =)

Jahopp!

Det va ju inte riktigt vad jag hade tänkt med att slappa hela helgen men det går för sig :P

Idag så vaknade jag runt 11 tiden och då va det bara att fixa ordning sig direkt och sedan för att åka...-.-
Inte direkt den lördagen jag hade tänkt mig men aja..

jag åkte med familjen för att kolla mattor -.-
RIKTIGT TRÅKIGT... måste jag säga!

Träffade på flera stycken som liknade Andreas! LÄBBIGT O_O

Aja sen så åkte vi till en resturang och då var jag VERKLIGEN skit trött!
Men det va gott att få mat i magen! =D

Sedan så fick jag en liten överraskning av min pappa! =D

ETT MINNESKORT TILL MOBILEN! YAY! =D
Kunde ju inte ha mitt gamla minneskort i min nya mobil så jag kunde inte ha massa låtar och sånt där men NU SÅ!
YAY! LÅTAR OCH BILDER! :D

HIHI ^^

Nu ska jag fortsätta att chatta med mina fina vänner =)
Bloggar mer lite senare och då får ni Dagens låt =)

// Kram Lizzah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0