Varför måste detta fält fyllas i?? Happy Haloween! ;)

Tajbbatjena alla! Felle här! :D


Fredag- ASGRYM Halloween-Fest!
Jag hade ont i halsen dagen efter kan man säga.. xD
Jag,Lina,Louise och Paulina sov över hos pau i göststugan..Fast ni kan ta bort ordet ''sov'....
Klockan 2 på natten satt vi inne i huset och drack kaffe!

Och jaaah..Kaffe ska man ju inte dricka innan man går och lägger sig så ;)

Vi satt och snackade om allt från himmel och jord!
När klockan var 5-6 på morgonen så bestämde vi oss för att det kanske var bäst att försöka lägga sig och sova!


Mmmmmmmmmmmmm...Smaskens :)


UUH! Dumma lapp som lurade ut oss i kylan!

..........................

Lördag ( Morgon )- Har ställt min klocka på 10.00..Fast inte bara min telefon..Utan också Louises telefon!
( För säkerhetens skull! )


Skulle på 60 års ''kalas!''


Det var jätteroligt! :D
Fast jag var så otroligt trött haha  Tilbringade min tid för det mesta med denna sötnosen:




NAAAAAAAW! <3









ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ..........



;)

Kram//Felicia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0