HÖSTLOV! =D

WOHO!

NU E DET HÖSTLOV!!! =D

Behöver verkligen det just nu känner jag...
E verkligen helt slut... efter all planering med talangtävlingen och all plugg..!

Fast jag slipper inte all plugg nu på lovet....-.-
Måste plugga till moppekortet...! Haha jag vet att jag har bloggat om det typ hela sommaren men jaa...

Så blir det när ens pappa glömmer hela tiden att boka tid för övningsköra xD

Men nu har min pappa bokat så jag ska övningsköra nästa fredag och kanske på måndag! :P

Hahaha hur nu det ska gå.... Jag som knappt har suttit på moppen och åkt med eller nåt xD

Kommer säkert faila totalt... xD

Haha xD

Aja men nu i veckan så ska jag försöka lägga upp jäätte många bilder ...
Några som jag tog förra veckan, förr förra veckan och några nya så håll ut kik! ;)

Kram // Lizzah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0