Talangtävling + Konsert = <3

Tjoo Lizzah här!


Asso... Jag vet inte hur jag ska beskriva känslan...!
Jag e både jätte glad men samtidigt ledsen och har otroligt dåligt samvete!


Okej men jag ska berätta lite om vad som hände i fredags =)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Först så va det skola då... och ja mkt planering för kvällens talangjakt som min klass 9C hade anordnat...

När det väl började närma sig så va det KAOS!
Asso ärligt...! haha...
Alla va på mig och fråga om det ena och det andra...!
Shit asso... jag hade fullt komligt panik...
Marcus och hans gitarrist Rasmus kom runt fem tiden...
Så lite gött snack med de innan allt började =)

Talangtävlingen började så småning om och det kom rätt mkt folk ändå.. =)

Det gick rätt bra med allt...
Förutom att jag sabbade några framträdanden....

Jag sabbade uppträdandet lite för fina Nathalie...! :(
och även för Julia.....

Men annars gick det rätt bra som tur va.... =)

Efter ett tag så va det dags för Felle att sjunga och va SÅKLART JÄTTE DUKTIG! =D

Sedan va det prisutdelning och efter det så va det dags för Marcus och Rasmus upp på scenen! =D
De va skit grymma! haha "Burn this city!"

Sedan efter allt så va det bara att fort städa undan allt och jaa... jag hade sjukt mkt panik!
Ville inte missa Andreas för allt i världen!
Fick typ damp på min klasskamrater....xD

Jag tackade Marcus och Rasmus så jäätte mkt och tvingade de att ta popcorn xD
Haha och ja lite härligt snack med de innan de gick =)

Sedan efter ha städat undan det mest av allt i lokalen så stack jag, Frida, Felle och Cecilia till bilen som Cecilias mamma väntade för att hon skulle köra oss till partille..



--------------------------------------------------------------------

Det blev en sjukt massa strul vilken kyrka det va....
Jag som brukar alltid ha koll hade absolut ingen koll alls.... (FÖRLÅT! )
Vi körde till två olika kyrkor men ingen av de va det....

Så det slutade med att  Frida blev hämtad av sin pappa  och jag och Felle blev avlämnade i partille hos min moster och hennes kille medans Cicci åkte hem med sin mamma....

Och då hade jag PANIK och va riktigt ledsen... för att jag hade sabbat det för oss alla! ... :(
Men efter en liten titt på nätet och så ... 
och plötsligt va jag och Felle på väg till kyrkan där Andreas skulle va!


Hade fortfarande sjukt dåligt samvete och sa förlåt ... jag vet inte hur många gånger men jag va ändå jätte glad!
Asso... Det e en sak att träffa typ E.M.D. men att träffa Andreas e helt en annan sak...

Det som känner mig och så vet vad jag menar =)

Väl där i kyrkan så fick vi vänta en halvtimme innan det började...
Tänkte låta de andra som va där få sitta längre fram ...
Så vi satte oss längre bak i kyrkan men jag såg lika bra för det =)
Sen va det dags!

Andreas va verkligen SJUKT GRYMM!
Jag och Felle satt och typ sjöng med och va helt blown away...
och så klart skulle jag glömma min ena kamera som jag skulle spela in med -.-
Men ja va gör det kommer säkert fler gånger =)

Jag satt bara och tog lite kort och njöt under konserten...
Han e verkligen jätte grym... !
Jag säger inte så här om nån så ofta men jag tror
verkligen på Andreas, om han fortsätter så här som han har gjort ett år tillbaka
så kommer han bli något riktigt stort...!
Tro på mina ord!

Efter själva konserten så gick en massa tjejer och några få killar fram till Andreas för att ta kort...
Jag och Felle väntade snällt till typ alla andra hade fått chansen att gå fram...

Sen så blev Andreas "ledig" så vi tog chansen innan nån annan gick fram =)
Och jaa.... Samtalet med Andreas va guldvärd!

Vi pratade lite almänt om lite allt möjligt...
Som tex. Vad som hade hänt innan med att hitta dit, talangtävlingen, och lite annat =)
Han pratade även med Cicci i telefon och han fick se Felles poträtt av honom som hon hade målat ! xD
Haha hans reaktion!
Vi ska inte prata om den... xD

Vi hade lite gött snack med både kramar och skratt =)

Sedan lämnade vi honom en stund så de andra tjejerna som stod där kunde prata med honom =)

Vi snackade lite med några andra som va där sedan va det dags att åka så vi gick fram till Andreas igen..
och sa hejdå och fick oss var sin hejdå kram =)




---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Så japp... Där har vi våran kaotiska fredag!
Har fortfarande dåligt samvete men jag e glad att jag och Felicia fick träffa Andreas
och att talangtävlingen gick så bra som den gjorde!

Ska gott göra några på nåt sätt ovasett om de vill eller inte! =)

Ha det nu jätte bra och ta hand om varandra..!

Kram // Lizel

(Behövde verkligen de här två dagarna (torsdag och fredag) med Andreas och Marcus med skratt och glädje ...
Så värt all stress och panik! )

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem fan e Andreas?

2010-10-25 @ 06:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0