tjoooo

fridah här..... äääää i mon ska jag till Lizzah och Felle och kolla på deras skolas talang tävling Felle ska sjunga yayya:)<3 Men jag har ju min bajs skolan först:(  bara 3st lektionerna men det är dom tråkigaste Matte,Engelska och hemkunskap.... På hemkunskapen har vi teror och då ska vi ka till Ica och kolla på olika varor tråkigt tycker jag hahah XD undra vad dom som jobbar tänker när det kommer en hel klass och kollar på varorna men inte köperna nåt hahah XD....  Men sen efter det ska jag till my friends yayay :) har saknat dom en massa ,,,, efter talang tävlingen ska vi i väg och träffa Andreas Wijk  vid 9-10 på kvällen :O jag kommer att vara svin trött.... + missar jag i dol men det är det värt. efter vi har träffat han och så är det en lånnnnngggg resa hem ... tyr man har att ens pappa kan göra hem en sen... Sen ska jag la ut med hunden med pappa sen till sängs och sova som en gris... Sen ska jag städa mitt rum på Lördag och sen plugga :( rolig och tråkig helg kommer det bli... jag ska försöka lägga in bilder på Andreas och oss på Lördagen när jag har städat mitt rum...  men vi ses laDagens bild här över... bara för att han är världens underbaraste hund och jobbigaste när man är strässad


kramar Fridah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0