tjena

Frida här jag vet det är skit sen. Just nu ligger jag i sägen och bloggar skulle igentligenlåf sova nu. Men jag har en prop full mage och det går inte alls att somna med en sån maga. Jag är dålig i magen med och det känns som att jag ska spy. + så är det skolan. Imon. Hoppas att jag mår bättre imon som att jag kan gå till skolan. Imon. Så kan jag lägga upp lite bilder från helgen för att jag gjorde något specielt i helgen. Som jag inte brukar göra. Men ni får vetta det i mon när jag har till gång till dator hos pappa. :-) jag tycker faktist att felle har bloggat mycke det sista så hon borde få en applåfd eller nåt. Och var duktigt lizzah är som har skrivit så finnt om emd dagen om man. Kan kalla det för de . Allt vi skriver stämmer som ni vet vi sulle aldrig ljuga. Men jag måste kunna sova nu ...... Men jag. Bloggar i skolan på bamba rasten och så får ni veta hemligheten när jag kommer hem till min pappa. Men ciao ciao fridah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0