Sprid vidare!

.......................................................Felle här.............................................



Sebastian Krantz:

Jag är så trött på att inte få skriva om vad jag verkligen känner och tycker om vissa saker. Varför skriva att jag har haft en toppen dag och att allt är bra när jag egentligen ligger här och antagligen kommer gråta mig till söms. Det är väl bättre att du som läser detta får reda på sanningen om vissa saker och kanske kan föra det vidare på något jävla sätt. Ja snälla bara gör det för alla andras och för min skull. Idag har jag varit lyckligas men jag har också haft ondast i mitt hjärta och i min själ. Jag har nog aldrig känt som jag gör ikväll. Jag har nog aldrig velat släcka ljuset så mycket som jag vill ikväll. Utanför mitt fönster är det svart och inget runt omkring kan få mig att må bättre. Ingen kan säga vad jag ska tänka eller vad jag ska göra. Ingen kan få mig att förstå något så orättvist som att man inte ska bli accepterad precis som man är. Ikväll har jag sett djävulen själv i ögat känns det som. Känns som att han precis tog all den kraft jag haft inom mig och kastade den någonstans där jag aldrig mer når den. Och allt är för att jag inte tror på samma sak eller är på samma sätt som dom. För att jag inte är rätt för henne eller för dom. Ska dom välja eller ska valet ligga i hennes händer? Ja för mig står det självklart att det ska ligga i hennes. Men världen är ju så tragisk att det i många fall inte är så. Och vad ska man då göra hjälplös som man är? Vad ska man göra när man känner sig mindre än någonsin och bara vill bort? När man inte ens får hjälp ifrån dom som ska kunna det här? När dom låter allt sjunka ifrån en? När det känns som om man förlorar den man lever för och älskar mest på jorden?  VAD FAN SKA MAN GÖRA?  Jag är väl en helt vanlig kille som alla andra eller? Nej tydligen inte man ska ju tro på något och man ska ju vara på ett visst sätt. Man ska ju passa den andra perfekt. Ja för dom är väl allting ytligt för dom verkar det inte finns någon själ i det hela. Tycker man borde förstå att hon ska göra sina val själv när hon till och med ställer sig på en tågrälls för att få min uppmärksamhet. När hon står där svagare än någonsin med tårar på sin kind och ber mig sluta springa ifrån henne. Och för att få mig att sluta springa ska hon inte behöva stå på en rälls. För att få dom att förstå ska hon inte behöva bli hatad för att hon faktiskt accepterar mig som jag är . Även om jag inte tror på samma sak eller är så som dom vill att jag ska vara. Hon ska inte behöva genomlida det pga att hon faktiskt bara är en människa. Människan är skapad för att älska för att återskapa och för att finnas till. Finnas till precis så som vi är skapade. Vi är dom vi är, vi tror på det vi tror på. Så länge vi inte dömer någon, så länge vi kämpar för vad vi älskar och vill leva med så är vi faktiskt så mycket människa vi kan vara. Du som läser detta kanske bara läser och inte känner något. Eller så förstår du kanske hur det kan ligga till hos vissa. Du kanske är en elev på en skola som mobbas och som får skit varje dag. Det är slut på det nu ge inte upp stå för dig själv och för vem du är. Eller så kanske du är en förälder som faktiskt med denna texten inser att ja hon eller han väljer själv vem han eller hon älskar och vill leva för. Hur gammal du än är, hur ung du än är så är kärleken viktigast. Det är det du ska leva efter. Efter hjärtat!  Jag är 16 år. Jag har redan mina bristen och fel. Jag har redan gjort fel och gjort bort mig. Jag har älskat och hatat. Jag har också blivit älskad och hatad. Men en sak som är jävligt säker är att jag aldrig har gett upp. Jag har kämpat i blod och tårar. Och nu är det slut på det. Imorn tänker jag vakna upp för att fixa det som legat mig ondast intill hjärtat jag ska stå vid den personens sida som jag älskar och jag ska göra henne till världen lyckligaste. För ingen . VERKLIGEN INGEN ska bli hatad eller ner tryckt pga av att dom bara är som man är. Acceptera goda människor och för detta vidare. Är du lärare läs upp det på en lektion gör vad som helst. Är du bara en helt vanlig själ? för detta vidare ändå det kan göra skillnad vilket jag mer än något vill nu. Kämpa för ditt hjärta och för kärleken.

// Sebastian Krantz




.
.
.

Har ni någon blogg,fb,Billdagboken,Twitter eller va tusan vet jag?
Bara sprid detta vidare!

//Felle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0