SJUKT MKT JUST NU!

Tjoho!

Har ni sett inlägget om E.M.D. i kållered?
haha det blev kanske lite väl mkt text eller vad säger ni? (A)

Aja blev i alla fall klart med inlägget och publicerade det! ;)
Tog sin lilla tid men ja den kom upp i alla fall =)

Nu några veckor framöver kommer jag inte blogga så jätte mkt ...
Kommer inte ha så mkt tid över till det... Har så sjukt mkt i skolan!
Måste verkligen kämpa på nu!

Sen så har jag en massa annat prov och övningkörning för moppen och så anordnar klassen en talangtävling som jag och mina kompisar e typ "huvudansvariga" för såå aa mkt på gång!

Men nu måste jag dra ska skriva det sista till mitt "prov"

Ha det gött och önska mig lycka till för det kommer jag att behöva! =)

// Lizzah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0