ola:)<3

asså gud jag säger bara Ola :)<3 sjukt fina bilder finns på han laddar upp bilderna på han här nedan för :)<3 jag gjorde ett collage av alla bilderna orkar inte lägga upp alla en för en ;)<EN. min dag i dag då den har faktist varit ganska bra endå.. flera lärare har berömt mig för att jag har jobbat på lektionerna XD och det är en sak jag inte alls brukar göra:)<3 har ganska svår konsetrerings (stavning?) förmåga... Sitter mäst av tiden i skolan... + är jag sjukt skol trött... så minna lärare var riktigt nöjda med min arbete i dag bara det forsätter så,,, :)<3  i dag har jag haft so´,svenska,bspråk och matte ;´) kanska lúgn dag dagens bild...



Ola :)<3  Dagens låt´: Eric saade

ola svenssons nya musik video:  Fridah ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0