Innebandy match och fest idag! ^^

TJOHO!

Idag så ska jag då åka iväg för att kolla på när Cicci spelar innebandy match!
Ska bli kul! :D

Haha... ska va hennes personliga fotograf ^^ .... typ :P

Sedan senare ikväll/idag så ska jag på fest hos min kusin som fyller år imon =)

Ska bli rätt nice... =)

Beror på vilket roligt folk som kommer eller inte... =)
Men jag klarar mig nog har ju min mosters kille (tror jag) att mobba + min musik och en data till användning :P
^^

Nä men nu ska jag fixa mig det sista för att åka till matchen!

GO CICCI! :D

haha ... ;D

Ha det!

// Lizzah

P.S. bloggen om förra helgen när vi träffade E.M.D. kommer senare när jag kommer hem igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0