Hoppas, hoppas, hoppas!

Asso shit!

Va jag e trött....!
Jag e verkligen helt slutkörd känner jag...
Gött med helg nu då så jag kan vila och ladda upp för en ny skolvecka sen =)

Lovar om det skulle vara en dag till i skolan... jag skulle inte klarat det..

Aja men nu till lite goda nyheter fast ändå dåliga nyheter i det

Fick veta för några timmar sen att Andreas ska ha en spelning snart... !
och jaa... gissa när den e ... jo den 22 oktober då min klass ska ha talangtävlingen...

Assoo åhh...! Hoppas Andreas hade fel på dag eller nåt ! och att det e typ dagen efter på lördagen eller nåt!

För jag vill verkligen träffa honom .....
Måste ge honom en sak innan det blir för sent.

Aja annars så KANSKE jag hinner ändå...
Aja får la se =)

Nu ska jag kolla lite saker för talangtävlingen men jag slänger in Dagens låt och kanske nåt till inlägg lite senare =)

// Kram Lizzah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0