:'D

TJOO!!


Hehe som Felle redan skrivit så träffade vi Andreas idag! =D
Asso ... åhh.. det va riktigt nice ! Va ju ett tag sen nu =)

Och jag fick ge det jag skulle ge honom även om jag hade lite panik innan om jag skulle våga eller inte!
Men ja det gick ju :P

Han va värsta gullig...! Haha när han va inne i båset där han sjöng så typ sjung han till mig ... eller i alla fall kollade på mig när han sjöng ....=)

Hahaha och då började jag typ skratta ... jag vet inte varför men jag bara började och då gjorde jag så att han började.....och ja då kan ni ju tänka hur sången gick då...:P

Nä men ja han va jätte duktig! Även om han fick ett litet skrattanfall :P

Hehe ska även träffa honom imon =)

Imon gäller det!


För då e det TALANGTÄVLING !!

Som min och Felles klass har planerat sjukt länge!

Ska bli såååå sjukt skoj! =D

Marcus Sjöstrand kommer och sjunger för oss och flera e med och tävlar så det ska bli sjukt skoj! =D

Så japp... Mer om det i helgen när jag hinner ! =D
Bilder och sånt kommer också upp så håll ut kik =D


Ha det
// Lizzah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0