:'D <3

Vad finns det att säga?

E.M.D. va sååååååååååååååååååå GRYMMA!

Den nya låten "There's A Place For Us " är verkligen jääätte vacker och hur otrolig som helst och så plus på det så sjungs den av TRE av VÄRLDEN UNDERBARASTE RÖSTER!

Erik Segerstredt, Mattias Andréasson och Danny Saucedo!

Assoo.. jaa ... om jag ska va ärlig så kunde jag inte hålla tillbaka alla tårar det slank ner en och en annan tår ner för min kind.

Asso den va verkligen vacker..
Åhhh... va jag längtar tills den kommer ut som singel! Ska köpa den direkt!
Kommer säkert sitta och droga den låten om den kommer upp på youtube eller svt play :P

En annan sak jag längtar till e att få höra den live.. <3

Åhh... jag kan inte ens föreställa mig det!

Längtar verkligen! <3



// Lizzah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0