YAY! VA GLADA VI BLIR! :D

TJO ALLIHOPA! :D


Hehe när jag kollade bloggen förut så ser jag att det e jätte många nya kommentarer! :D

RIKTIGT KUL! :D

Vi uppskattar det verkligen JÄTTE mkt! :D

Det e såååååå KUL! :D

xD

Hehe och förlåt om vi snurrar till lite saker så som typ nån av er skriver till Felle men det blir jag ( Lizza ) svarar :P

Vi e lite snurriga ! xD
Men om ni ska skriva till tex. Felle så kan ni ju skriva typ till Felle eller nåt om man har inte skrivit till nån av oss andra två innan ;) :P
Och inte har nån liten konservation innan :P
Nä men bara kommentera så svarar nån av oss! ;)

Men nu ska jag ta och kolla på "Legend of The seeker" ! :D

Ha det gött så bloggar jag senare ! ;)

// Kram Lizza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0