Jill, Amy och OLA! :D

Tjoo!


Nu ska jag ta och berätta om gårdagen ;)

--------------------------------------------------------


Det började med att jag vaknade och hade lite panik för jag visste inte riktigt om Felle inte fick åka än ..

Men till slut efter lite prat så va vi på bussen på väg till stan ;)

Vi var där redan ca tjugo i ett ;P

För Felle ville kolla på Jill Johnson som skulle komma och uppträda och signera runt ett =)

Så när vi kom dit så va Frida redan där och väntade på oss :P

Väl runt ett kom Jill Johnson upp på scenen och sjöng ett par låtar =)
Hon e riktigt duktig även om jag inte brukar lyssna på henne så mkt =)



Efter uppträdandet så va det dags för signering :)

Jag och Felle gick upp eftersom Felle ville så gärna :)
Vi gick upp efter en liten stund när typ alla med skivor hade gått upp :)

Fick både autograf och bild :)



Hehe Frida ville inte gå upp så hon satt kvar vid scenen och höll plats =)

---

Sedan gick vi och käkade innan det va dags för Amy Diamond :P

När vi satt och väntade på att Amy skulle komma så spelades hennes låtar...
och jaaa.... jag och Felle kände oss ganska udda när vi satt där och sjöng med i nästan alla låtar xD

Haha inte för att vi lyssnar på hennes låtar men ... jaa de satt kvar sen vi lyssnade på henne när vi va mindre :P

När det väl va dags så lät vi alla de små barnen som stod bakom oss ställa oss framför oss..
och sen va det dags och Amy kom upp på scenen  xD



Hahaha vi kände oss lite udda när vi stod där i folkhavet med småttingar och sjöng med typ... xD
Och Amy VILLE ALDRIG STÅ STILL! :P
Nästan alla bilderna blev suddiga xD

Aja det gjorde inte så jätte mkt fick ju ändå några bra :P

Men sedan va det dags för signering....

Först tänkte vi inte gå upp... men sen så såg jag på att Felle ville upp ändå :P
Så vi gick ändå upp fast Frida (trökmånsen...) följde inte med.... :P



----

Sedan va det ännu en väntan.... Väntan på Ola.. :P

Den gick ganska fort ändå :)



Lite bilder under väntan ;P

haha han Rasmus som va konfrancier för hela grejen kom fram till mig med micken och sa:
R: Va heter du?
L: Lizel
R: Va? Linneá?
L: Nä ... Lizel!
R: Va?
L: Lizel..!
R Ahaa Lizel... Nä det ska va inte så enkelt :P
Hur e det?
L: Bra
R: Vem väntar du på då ?
L: Ola..
R: Jaha okej.. är Ola din största förebild?
L: Nä
R: nähä vem e det då?
L: E.M.D.
R: Jasså .. aa det e fler här som gillar E.M.D. =)

Ungefär så sa vi :P

Sedan runt 5 tiden va det dags för Ola! :D





Ola sjöng tre låtar "Feel Good", "Overdrive" och  " Unstoppable"

Han va riktigt grym som vanligt! :D
Fast även han ville aldrig stå still..!

Haha han rörde sig typ hela tiden ... Fick jäätte många suddiga bilder ba för jag ba klickade men jag fick ändå
ganska många bra också ;)

Sedan va det dags för signering! :D

Hehe den va super skoj! :D

Vi tre gav Ola en chocklad ask och ett kinderägg....(hahaha jaaa ett kinderägg xD )

Haha han blev rätt glad och vi fick varsin kram ! :D

Va inte beredd på det... :P

Sedan så fick vi våra efterlängtade bilder med honom! :D :D

Har träffat/sett honom så många gånger sen 2008 men aldrig fått nån bild men nu äntligen! :D

Nära....



Närmare...



JÄÄÄTTE NÄRA! :O :P


Hehe e verkligen jätte nöjd med gårdagen! :D

Kan inte bli så mkt bättre :D

Tack Felle och Frida för en sån grym dag! :D

och tack till Ola också! :P :D <33


-------------------------

Det kommer säkert fler bilder från gårdagen från Felle och Frida så hållutkik!

Nu e lovet snart slut och imon e det skola...
Men jag deppar inte så mkt för det... :)
Haha har ju för det mesta suttit hemma och gjort INGET :P
Så det ska bli kul att träffa kompisar och klasskamrater igen :)

Men på fredag så blir det KUL! Mer om det i dag eller i veckan ;)

// Kram Lizzah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0