tjola hopp

Fridah här det är sjukt sent att blogga men jag kan inte sova :-o. Jag har försökt la mig kl 10 men har dock inte somnat en har orolig mage med och + hör man sin hamster i burren och en katt som kommer i bland och mjaumar vid dörren. I går. Såg jag rebound yayya dom var awsome som vanligt. Men jag kunde inte få på signeringen. :-/ för att vi skulle handla ocjh sånt. Sen när jag kom hem satte jag mig vid datorn och åt middag seb efter en timma stängde jag av datorn och satte mig i sängen och slappade och kollade på tv med muims godis och en powerking. Ni ska bara veta att den gröna powerkingen smakar typ ingen ting och det smakar skit den goaste är den mörk blåa. I dag då har jag typ sovit hela dagen ^^ sen har jag.ätit mat städat hamsterns bur och gjort en fruk burk till håkan det var ju fars dag i dag och jag fick äta pantisonfruk för första gången i dag och det var sjukt gått. Just de ja vad tyckte ni i fredags om idol jag blev tåeögd när olle var så nära på att hänga löst .:'( men så hängde elin och linnea löst men asså jag vill att elin skulle gå vidare förlåt felle men jag hataar linnea. Hon är för. Konstig eller va jag nu ska säga. Felle jag vet att du vill döda mig näsa gång för att jag skriver taskiga sakaer om henne men endåc. Niu är det då olle,jay,andreas,öinnah och linne kvar vem åker ut nästa vecka? När dom är i kalstad. Hoppas linne jay olle eller minnah för inte åka ut. Så dom som jag tror hänger löst nästa vecka är faktist linnea och andreas. Pöss och kram fridah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0