tjo

Fridah här idag hade jag en skit dag har haft jätte ont i magen och när jag har hostat så har det kommit upp snor o halsen det är så jävla obehaglit. Lekionerna jag har haft i dag va so kollade vi på film om första världs kriget. Sen hade vi svenska och kollade på en film som hete hallo språket. Just de innan svenskan hade vi b språk och jag har engelska i det bara för att jag suger på det eller nåt hahha:-) sen hade vi matte som sista lektion. Sen när jag kom hem gick jag med mamma och lilla syrran och hemtade min lille bror neo. Sen när vi kom hem hjälpte. Jag mamma med matten. Dagens middag var potatis fisk med taco ktydda ost och lite chips. Det kanse låter konstigt men det var jättte gott prova det vet ja......... Men fisken hade jätte många ben i sig och det hatar som jag satt och spottade och fräset:-) sen efter matten kollade jag på tv och satt vi datorn en stund vid. Nio tiden på. Kvällen fick jag för mig att jag skulle måla av några käändisar. Jag kan nämligen inte måla huved formar i människor huven så jag var tvyngen att måla av huved formen. Kalla mif fuskis om. Du så vill men jag målar ju bara av hiuved formen och sen. Målar jag resten själv med hjälp av att sitta och titta på bilden:-) ska fråga felle om hon kan lära mig hue man målar männsikor huven. Men i hjålla n fall sen målade jag håret och ögonen sen skulle jag hinna med att göra näsan med men jag han tyvär inte0:) inte så bra på det . Och nu ska jag gå och lägga mig. Just de vard tycker ni om den nya headern som lizzan har gjort rätt så snygg va det tycker jag. Ihjälla fall. Men nu måse jag sova mamma vet inte att jag sitter uppe och bloggar med min telefon s6hhhhhhhh. Men måste dra nu ciao ciao. Fridah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0